Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Пристинський М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
1.

Пахомов В. І. 
Дослідження характеристик ефективності екскаваторно-автомобільних комплексів на кар'єрах Кривбасу [Електронний ресурс] / В. І. Пахомов, І. В. Гірін, М. Г. Пристинський // Вісник Криворізького національного університету. - 2018. - Вип. 47. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2018_47_16
Мета роботи - комплексне дослідження сталого стану транспортування гірничої маси при відкритому способі видобутку корисних копалин гірничо-металіргійних комплексів Кривбасу з зазначенням проблем, які потрібно вирішити для підвищення виробничої потужності технологічного кар'єрного автотранспорту. Виконано аналітичні дослідження з використанням вітчизняних статистичних показників стосовно подальших перспектив оптимізації екскаваторно-автомобільних комплексів великої потужності. Застосовано комплексний підхід, що включає узагальнення і аналіз літературних джерел і досліджень в галузі автомобільного кар'єрного транспорту. Використано комплекс методів: узагальнення матеріалів раніше виконаних робіт; експертний аналіз; аналіз досвіду розробки розкривних порід і залізних руд в умовах Кривбасу; методи прикладної математики і математичної статистики; техніко-економічні аналіз з використанням вартісних параметрів. Наукова новизна роботи полягає в наступному: в критерії прийняття рішень щодо розподілу самоскидів по пунктах навантаження врахований запропонований в роботі параметр аналітичної залежності взаємозв'язку коефіцієнтів використання часу екскаватора і автосамоскидів; обгрунтовані залежності оптимальної кількості закріплених за екскаватором автосамоскидів від відстані перевезення гірничої маси і, відповідно, оптимальної величини при цьому коефіцієнта використання часу екскаватора, що відрізняється тим, що її використання мінімізує втрати від простоїв обладнання для різної кількості працюючих самоскидів, а також дозволяє формувати набір оптимальних значень параметрів пріоритетності екскаваторів. Дослідження, проведені в даній роботі, надають можливість моделювання та оптимізації різних ситуацій при застосуванні екскаваторно-автомобільних комплексів з урахуванням специфіки технологічних факторів і гірничо-технічних умов конкретних підприємств. Використання запропонованих аналітичних досліджень дає можливість підвищити експлуатаційну продуктивність екскаваторно-автомобільних комплексів за рахунок зниження простоїв обладнання і в результаті цього збільшити продуктивність кар'єра в цілому. За рахунок проведених аналітичних досліджень характеристик екскаваторного-автомобільних комплексів одержані залежності оптимальної кількості закріплених за екскаватором автосамоскидів від відстані перевезення гірничої маси. Встановлено, що при оптимальній кількості закріплених автосамоскидів забезпечується максимальна продуктивність забійного екскаватора Розглянуті можливі напрямки досліджень, впровадження результатів яких дозволило б досягти підвищення виробничої потужності екскаваторно-автомобільних комплексів при відкритому способі розробки родовищ корисних копалин.
Попередній перегляд:   Завантажити - 506.746 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Пристинський М. Г. 
Впровадження інформаційних технологій в процес управління міськими перевезеннями в Україні [Електронний ресурс] / М. Г. Пристинський, І. В. Гірін, В. І. Пахомов // Вісник Криворізького національного університету. - 2019. - Вип. 48. - С. 99-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vktu_2019_48_21
Мета роботи - комплексне дослідження сталого стану автомобільного транспорту загального користування та рішення ряду наукових і практичних питань управління перевізною діяльністю автобусних парків з використанням сучасних інформаційних технологій в Україні. Поставлена мета в роботі вирішується такими завданнями: аналізом сучасного стану автотранспортного комплексу з виявленням негативних сторін його діяльності та проблемних питань в підвищенні ефективності та якості перевезень пасажирів автобусами; дослідженням ринку інформаційних технологій, умов їх застосування на пасажирському транспорті; розробкою методики оцінки економічної ефективності роботи автобусних парків з використанням сучасних інформаційних технологій; узагальненням наявного досвіду і розробкою практичних рекомендацій щодо застосування супутникового моніторингу на міському автомобільному транспорті. Виконано аналітичні дослідження з використанням статистичних показників стосовно подальших перспектив підвищення показників роботи автобусних парків. Використано комплексний підхід, що включає узагальнення і аналіз літературних джерел і досліджень в галузі автомобільного пасажирського транспорту. Наукова новизна дослідження полягає в аналітичному оцінюванні темпів зростання обсягів міських автоперевезень та узагальненні сучасного досвіду і розробці науково-методичних рекомендацій щодо оцінки ефективності роботи автобусних парків з використанням сучасних інформаційних технологій. Практична значимість дослідження визначається прикладним характером наукових положень і висновків, що дозволяють на об'єктивній кількісній основі оцінювати економічні результати впровадження в господарську практику автобусних парків сучасних інформаційних технологій, і на цій основі підвищити ефективність роботи підприємств пасажирського транспорту і якість транспортного обслуговування пасажирів. Впровадження інформаційних технологічних систем у міські пасажирські перевезення дозволить вирішувати цілу низку питань, які на сьогодні є вузьким місцем в організації роботи автотранспорту, таких як: контроль за виконанням договірних умов перевізниками щодо числа автобусів, що випускаються щоденно на маршрути; підвищення безпеки та якості перевезень; прозорість економічної ефективності окремих автобусів, маршрутів і відповідно оподаткування перевізників; облік пасажиропотоків, у тому числі пільгових категорій пасажирів, та ряд інших питань.
Попередній перегляд:   Завантажити - 504.109 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського